Teknoloji

Reklamlarda kullanılan çevresel ifadelerin yarısından fazlası doğru değil

Avrupa Komitesi tarafından yapılan bir araştırma, iş ilanlarında sıklıkla gördüğümüz çevre tezlerinin yaklaşık yarısının ” ürünlerin çevresel özellikleri hakkında belirsiz, yanıltıcı veya asılsız bilgiler“Öyle olduğunu söylüyor.

Bir taslak belgeye göre, 2020’de değerlendirilen yüzlerce reklam iddiasının yüzde 53’ü tamamen doğru değildi. Taslakta, ” İklimle ilgili iddiaların özellikle muğlak ve muğlak olduğu ve tüketicileri yanıltma eğiliminde olduğu ortaya çıktı.” söylendi.

Bu araştırma ” Ürünün veya tüccarın tam çevresel performansının kanıtlanamadığı genel, muğlak çevresel iddialarortadan kaldırmak amacıyla geçen yıl ortaya çıkan Haksız Ticari Uygulamalar YönergesiÖnerilen değişikliğin bir parçası olarak yapıldı.

Avrupa Birliği, ” yüzde 100 geri dönüştürülmüş” veya ” tamamen doğal“İçeriklerden yapılan argümanlara özellikle değer verilmesi gerektiğini söylüyor ve tarihi eserlerin çevresel etkilerinin değerlendirilmesi için bir çerçeve sunabilecek yeni bir dizi düzenleme öneriyor. Ambalaj atıkları ve dizüstü bilgisayarların ve telefonların tamir edilebilirliği aslında yeni kuralların kapsamında.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu